søndag den 17. august 2014

FCK - mit hold

Jeg er en jo som sagt jyde, med stor J. Men mit hold i danmark er FCK det har det alle dage været. Jeg ser alle deres kampe, missede sidste sæson kun de 3 chl kampe ude samt Sønderjydske ude. ellers var jeg til alle andre, sidste sæson var ikke stor men alligevel ender vi på en anden plads og efter den start vi havde må man sige det er godkendt!

I år er der kæmpe forventninger, efter så mange forstærkninger skal man selvfølgelige bliver danske mester! men ting tager tid og holdet skal lige spilles sammen, og det skal nok komme, mange er i gang med at save dem over allerede, men giv det nu lige noget tid... Holdet vidste må dnipro at de kan være med igen, men mod Hobro vidste de så at de ikke kunne! Mod Hobro så man også manglen på holdet, vi mangler en angriber, en målscore. Vi har intet alternativ til Andreas Cornelius som hovedet ikke har overbevidst at han skal spille hver gang. Hvis jeg var Ståle ville jeg skynde mig at finde en angriber, en målscorer, jeg havde personligt håbet på man havde vist klasse og hentet Bendtner, en spiller som på mange måder skal have sin karrierer tilbage på sporet og det kunne han med sikkerhed have fået i København.  Men det skete ikke og jeg kan ikke se hvem man nu kan hentet, men efter min mening er der ingen tvivl vi skal have en angriber.

Bashkim Kadrii, hold da op!!!! Der kan man tale om en spiller som har udviklet sig, efter han er startet i FCK er hans spil løftet et niveau eller to.... Han er en klasse spiller i svøb som kun bliver bedre og bedre for hver kamp han spiller, han bliver spænende at følge fremadrettet.

Så er der en spiller som Amartey, Daniel Amartey, han er en gut på kun 19 år men han spiller som en med erfaring som en 32 årige spiller, han gør det rigtig godt på midtbanen han spiller med ro og fornuft, engang i mellem taber han nogle bolde som han ikke bør gøre, men så kæmper han sig tilbage som en mand ! Meget positivt indkøb.

Jeg er sikker på når vi står og kigger tilbage efter denne sæson, ser vi en tabel med 'FCK øverst på skamlen...

Det gjorde vi så ikke, stort tillykke til FCM som med sikker hånd førte pokalen til det midtjydske.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Sidevisninger i alt